تندیس مسابقات ملی کارتینگ
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

کارتینگ، نوعی ورزش است که به عنوان مادر ورزش اتومبیل‌رانی شناخته می شود، زیرا نقطه‌ی شروعی است برای حرفه‌ای شدن در اتومبیل‌رانی.ورزش کارتینگ، با خودروهای مخصوص ۴ چرخی که چرخ‌هایشان بیرون از بدنه و گلگیرها است به نام کارت انجام می‌شود. برای لذت بردن از ورزش کارتینگ، نیازی نیست یک راننده حرفه‌ای باشید. کارت‌ها حتی برای افرادی که گواهینامه هم ندارند مجاز می‌باشد. البته لازم به ذکر است که این کارت‌ها دو نوع دارند؛ کارت رنتال برای مبتدیان که استفاده از آن، تنها به ۵ دقیقه آموزش نیاز دارد و کارت ریس برای حرفه‌ای‌ها. بنابراین حتی کودکان از ۶ سال به بالا می‌توانند از این ورزش لذت ببرند.

تندیس کریستالی مسابقات ملی کارتینگ از نمونه کارهای ساخت تندیس است که توسط گروه نشانه ساز به سفارش فدراسیون موتور سواری و اتوموبیل رانی ایران طراحی و ساخته شده است.

متریال ( جنس ) مواد استفاده شده در این تندیس کریستال است و در آن از تکنیک های مدرن طراحی شفاف استفاده شده است همچنین بهره گیری از تکنیک چاپ سه بعدی داخل شیشه جلوه خاصی در آن ایجاد کرده است.

شرکت نشانه ساز علاوه بر تندیس سایر اقلام تبلیغاتی نظیر بج سینه، مدال ورزشی، لوح تقدیر، انواع پرچم اعم از پرچم تشریفات و پرچم رومیزی و... را با کیفیت مناسب تولید می نماید.





:: برچسب‌ها: تندیس، ساخت تندیس، قیمت تندیس، سفارش تندیس، ساخت تندیس پلکسی، تندیس کریستال ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: